Friday, March 20, 2009

Yahooo!!!!!

Assalamualaikum...
Wah.... sekejap je dah lime hari berlalu. lime hari lepas aku baru balek dari Kedah. Bersukan kat sane. Alhamdulillah bola sepak sekolah aku dapat no 2. Aku maen gak. Jadi kapten lagi. Aku cume dapat score 1 goal je. Spatutnye aku score 2 goal. Tapi goal free kick aku refry x kire. Frass giler. Dah la free kick. Aku masuk 3 acare. Bola sepak, takraw and lompat jauh. Takraw paling mengecewakan. Aku ngan geng aku kalah teruk. Lompat jauh 2 ok la gak. Masuk balik pasal bola sepak. Aku nye sekolah dalam kumpulan B. Perlawanan 1: Sri Al Huda 1-0 Sri Johor. Perlawanan 2: Sri Al Huda 0-0 Sri Sungai Ramal. Perlawanan 3: Sri Al Huda 1-1 Sri Alor Setar. Pastu, sekolah aku jadi juare dalam kumpulan B. Sekolah aku ngan sekolah Sri Johor layak masuk separuh akhir. Separuh Akhir 1: Sri Al Huda 0-0 Sri Al Hikmah (Al Huda Menang Penalti 4-3). Separuh Akhir 2: Sri Johor 0-0 Sri ape entah (Johor Menang Penalti x tau bape). Jadi Sri Al Huda dan Sri Johor bertemu di FINAL. Final: Sri Johor 0-0 Sri Al Huda (Sri Johor Menang Penalti 3-2). Itu la kesudahannya. Aku berasa agak kecewa la.... Tapi nak bwat cane.... Da takdir. Ok la.
Assalamualaikum.

No comments: